آیورودا یک درمان موثر برای بیماری کلیه پلی کیستیک است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیورودا یک درمان موثر برای بیماری کلیه پلی کیستیک است

آیورودا است که توسط بسیاری از مردم شناخته شده است و در هند برای حداقل 5000 سال استفاده می شود. بر اساس این است که هیچ درمانی برای این اختلال ژنتیکی وجود دارد، آیورودا یک درمان موثر برای بیماری کلیه پلی کیستیک است؟

آیورودا معتقد است که هر فرد دارای یک الگوی مشخص از انرژی است، که یک ترکیب خاص از ویژگی های جسمی، روانی و عاطفی. هدف آن پیشگیری و درمان بیماری های از طریق رژیم غذایی سالم، ورزش، سبک زندگی سالم و داروهای گیاهی. به طور کلی، در مراحل اولیه بیماری کلیه، آیورودا توصیه به پیروی از یک رژیم غذایی کم پروتئین برای کمک به کنترل فشار خون و قند خون و جلوگیری از سیگار کشیدن، و غیره چه چیزی بیشتر، آیورودا دارای گیاهان بسیار مفید است که دارای خواص است که می تواند علائم و نشانه های که شامل تهوع، استفراغ، درد پهلو، تب و لرز درمان.

با این حال، ما معتقدیم که یک درمان موثر برای بیماری کلیه پلی کیستیک باید توانایی کاهش کیست های کلیوی و بازیابی عملکرد داشته باشد. در حالی که آیورودا قادر به انجام آن است.

طب میکرو چینی Osmotherapy یک نوع خارجی در پشت است. طب چینی در یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. به عمل مایکروویو،el دارو ضایعات کلیوی به طور مستقیم از طریق پوست و کانال نفوذ کند. بعد از یک سری ویژگی های خاص مانند گسترش عروق خونی، تسریع گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری کیست، کیست را می توان کاهش می یابد. همچنین تکثیر سلولهای اپیتلیال را متوقف کند، به طوری که ترشح مایع کیست کاهش می یابد. هنگامی که فشار داخلی کیست کاهش می یابد، اندازه کیست به تدریج کوچکتر می شود، در نتیجه تسکین فشرده سازی از بافت اطراف، بهبود میکروسیرکولاسیون، و مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی. علاوه بر این، کیست ها آسان می آیند پس از ناپدید شدن نیست، و این علائم به طور کامل ناپدید می شوند. چه تر است، عملکرد کلیه را می توان با ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون، فراهم آوردن مواد مغذی برای کلیه و ترویج تکرار بازیافت سلول های DNA آسیب دیده ذاتی.

در درمانگاه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک می کند تا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بهبود عملکرد کلیه، پس از آن آسیب کلیوی می تواند یا تا حدی یا به طور کامل سرمایه گذاری، دفعات دیالیز می توان کاهش می یابد، و افزایش خطر مرگ ناشی از بیماری های قلبی عروقی را می توان به طور قابل توجهی کاهش می یابد. اگر شما هنوز هم می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان برای بیماری کلیه پلی کیستیک، ممکن است یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یک پیام زیر ترک، ما خوشحال به کمک هستند.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، درمان بیماری کلیه پلی کیستیک درمان آیورودا ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: